بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۸
آذر

سلام

خب به شکر خدا این کارگاه هم به خوبی برگزار شد. جاداره از استاد محترم و شرکت کنندگان گرامی تشکر ویژه ای داشته باشم. البته تعدادی از شرکت کننده ها از دانشکده های دیگه خصوصا پزشکی بودند که این قضیه باعث دلگرمی ما برای برگزاری برنامه های آینده شد.

همونطور که قول داده بودیم، قرار شد گزارشی از کارگاه رو تو وبلاگ بذاریم تا کسایی که نتونستن بیان هم استفاده کنن. 

- اسلاید های ارائه شده تو کارگاه رو میتونید از این لینک دریافت کنید.

فعلا اسلایدها برای دانلود آماده شدن. انشالله سعی میکنیم مطالب بیشتری رو هم تو همین پست اضافه کنیم. ضمنا از شنیدن نظراتتون راجع به کارگاه هم خوشحال میشیم.



  • آقای نویسنده
۱۶
آذر
سلام

از بین این همه روز سال، بالآخره روز ما هم رسید. روزمون مبارک !
به همین دلیل قراره روز دوشنبه، 17 آذر، یه مراسم کوچولو برای خودمون بگیریم. جاداره از معاونت فرهنگی دانشکده هم بابت کمک هاشون تشکر کنیم.

قرارمون دوشنبه، 17 ام ، ساعت 12.30 الی 14 ، تالار شهید موسوی
از دیدنتون تو مراسم خیلی خیلی خوشحال میشیم.


  • آقای نویسنده
۰۸
آذر

سلام 

از هر چه بگذریم، سخن مسابقه خوش تر است! البته این مسابقه از نوع کتابخونی ! هست. 


عنوان کتاب : "خانواده"

هزینه تهیه کتاب : 2 هزار تومان

از کجا ؟: کتاب رو میتونید از دفتر بسیج دانشکده فنی تهیه کنید

نحوه مسابقه هم مثل بقیه مسابقه های کتابخوانی، این شکلیه که کتاب رو میخونید و به یه سری از سوالات چهارگزینه ای مطرح شده از کتاب جواب میدین.



معرفی کتاب :

«خانواده»، کتابی است 128 صفحه‌ای و تماماً از بیانات معظم‌له، که ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب در سبکی نو ارائه شده است به‌نام: «ساخت یک جلسۀ مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».

دیدگاه‌های منحصر به‌فرد حضرت آقا در نوع نگاه ایشان به زن و نقش او در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانوادۀ اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.


  • آقای نویسنده
۰۴
آذر

سلام


بالآخره این ترم هم به روزای شاد و مفرح امتحانای میانترمش رسید ! 

گفتیم با هم چن کلوم حرف حساب بزنیم ببینیم چه طور درس بخونیم تا هم نمره بیشتری بگیریم، هم وقتمون کمتر تلف بشه. خلاصه زیاد صحبت نمیکنم تا بریم سر اصل مطلب :

جهت تسهیل در امور امتحانی حضرات گرانقدر و بهره مندی بیشتر از وصایای ما ! دوتا فایل براتون آماده کردیم، حاوی مطالب مفید :

این دوتا فایل کلا رو هم سه صفحه میشن تا خوندنشون ازتون وقتی نگیره ! سعی کردیم یه سری از نکات مهم و برگزیده برای این روزا رو بنویسیم که درس خوندن براتون لذت بخش تر بشه. موضوع یکیش نحوه بهتر درس خوندنه، یکیش هم راز های افزایش حافظه 

چه طور درس بخونیم ؟

رازهای افزایش حافظه


  • آقای نویسنده
۰۳
آذر

سلام


شاید براتون تا حالا پیش اومده که رمز عبور اکانت اینترنت ( همون VPN ) تون رو فراموش کردین، یا به کسی دادین و بدون اجازه شما تغییرش داده !

بعضا خیلیا رو دیده بودم که نحوه تغییر رمز اکانتشونو بلد نبودن و مدتها درگیر این قضیه بودن، به خاطر همین اینجا نحوه تغییر رمز تو سامانه دانشگاه رو گذاشتیم :


* کافیه به آدرس eias.ui.ac.ir مراجعه کنید و نام کاربری و رمز سامانه گلستانتونو وارد کنید. بعدش هم به راحتی میتونید تغییر رمز بدین. ضمنا تو این سامانه میتونید ایمیل دانشگاهی خودتون رو هم بسازید. برای نهادهای آکادمیک معمولا از ایمیل های دانشگاهی استفاده میشه.


  • آقای نویسنده