بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی

جشن بزرگداشت روز مهندس

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

سلام


با عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی (روز مهندس). 

انشالله قراره به همین دلیل، روز دوشنبه یه جشن خودمونی برا خودمون مهندسا !! برگزار کنیم. مکانش تالار صدر (تو دانشکده قدیم اقتصاد) و زمانش هم ساعت 15:30 هست.

قبلا عکسای برگزیده مسابقه عکاسی رو تو وبلاگ منتشر کردیم که فردا تو جشن نتایج نهایی اعلام میشه و جوایز به رتبه های برتر اهدا میشه.


از دیدنتون خوشحال میشیم ...



  • آقای نویسنده

نظرات  (۳)

با عرض سلام.
از زحمات شما وتمامی دوستان برای برگزاری جشن از جانب خود تشکر میکنم.
برای برگزاری یک جشن زحمات زیادی کشیده میشه و هماهنگی های زیادی لازم هست که مصلما برای برپایی یک جشن افراد زیادی از مدتها قبل از شروع جشن درگیر آن خواهند بود.
من تمامی این مسایل را میدانم ولی وقتی بسیج جشنی برگزار میکنه انتظار بیش از این هست که جشن در کنار شاد بودن به مقدسات و حرف هایی که زده میشه و برنامه هایی که اجرا میشه توجه ویژه بشه.
درسته که بعضی موارد غیر قابل پیش بینی هستند ولی خیلی موارد رو هم میشه ازش پیشگیری کرد مثلا درباره فردی که قراره در جشن صحبت کنن میشه از قبل تحقیق کرد ویا مسابقاتی که برگزار میشه و....
خلاصه قصد من به هیچ وجه زیر سوال بردن زحمات شما نبود ولی به نظر من جشن هایی که قبلا زیر نظر انجمن هابرای عید و روز دانشجو و...برگزار میشد خیلی سنگین تر از جشن امروز و حتی جشن نوروز سال گذشته بود.
برای مثال تئاتر سال گذشته اشکالات زیادی داشت....
اما جشن روز دانشجو امسال خوب بود ولی باید یکم شادتر می بود.
در کل از زحمات شما تشکر میکنم و خواهش میکنم در برگزاری جشن ها دقت بیشتری داشته باشید.

پاسخ:
تشکر از توجهتون.
ما شاید بیشتر از 70 درصد توانمون رو روی ایده ها و فکر کردن روی برنامه ها صرف کرده بودیم. ولی متاسفانه در اجرا مشکلاتی بود که برخیش پیش بینی میشد و برخی هم نه !
خیلی مشکلات از جمله ظرفیت سالن و کمبود وقت وجود داشت که بروز این مسائل رو تشدید کرد. ولی صد در صد مشکلاتی تو جشن وجود داشت و تقصیرش هم به گردن ماست که انشالله با کسب تجربه در برنامه های بعدی تکرار نشوند .

مجددا تشکر
  • آزاده اسدی
  • سلام من از برگزاری جشن خبر نداشتم میشه فیلمش رو تهیه مرد؟! من اون قسمت نمایش عکس ها و تجلیل از برگزیده ها رو میخواسم
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ها اطلاع پیدا کردند، از دو روز قبل از جشن در سطح دانشکده اطلاع رسانی شده بود. انشالله اگر امکانش بود یه گزارش از نفرات برتر و اون بخش مراسم تو وبلاگ قرار میدیم.
    با عرض سلام.
    خواهش میکنم من فقط نظر خودم رو دادم ممکنه نظر بقیه چیز دیگری باشه.
    نمونه ای از یک جشن خوب جشن امروز در تالار پیامبراعظم با حضور خانم چرخنده.
    مخصوصا آخر جشن خیلی حس و حال معنوی داشت و همچنین مجری توانمند جشن آقای مرادی.
    میشه الگو برداری کرد از این جشن.
    پاسخ:
    سلام
    ما هم نهایت سعیمون رو کردیم که بازخوردهای دانشجویان با سلیقه های مختلف و حتی اساتیدی که حضور داشتند رو جویا بشیم. حتما نقاط قوت کارمون رو افزایش میدیم و انتقادات رو هم لحاظ میکنیم.
    راجع به جشن انجمن ها که قبلا گفتین، اولا انجمن ها لزوما افراد مشکل داری نیستند! دوما اون ها هم جشن های خوبی دارند و البته جشن های مشکل دارشون بیشتره! راجع به جشن امروز جامعه هم باید بگم جشن به نام مبارک حضرت زینب (سلام الله) بود و طبیعتا افرادی که به این جشن اومده بودند اولا سلایقشون نزدیک به هم بود و دوما از لحاظ فرهنگی بیشتر ملاحظه میکردند، ولی جشن روز مهندس یک جشن عمومی بود که صد در صد نمیتوان این مدل جشن ها را محدود به سلیقه کرد و اتفاقا سختی کار نیز همین جاست!
    افراد زیادی برای اجرای این جشن تلاش کرده بودند و مشورت های بسیاری نیز شده بود، و هرگز قصد چشم پوشی از مشکلات جشن رو نداریم. این جمله رو صرفا برای حمایت از زحمات افرادی گفتم که برای برگزاری جشن تلاش کرده بودند، چون جشن بخش های خوب بسیاری هم داشت که الگوهای جدید و سالمی بودند که یکنواختی جشن های دیگر رو نداشت!

    جمله آخر هم اینکه از صمیم قلب از انتقاداتی که به جشن داشتین تشکر میکنیم و فقط خواستم نقاط قوت جشن رو هم بیان کنم، انتقادات دیگری هم بود که انشالله تو جشن های آینده حتما اصلاح خواهند شد. مجددا تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی