بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی

مسابقه کتاب "خانواده"

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سلام 

از هر چه بگذریم، سخن مسابقه خوش تر است! البته این مسابقه از نوع کتابخونی ! هست. 


عنوان کتاب : "خانواده"

هزینه تهیه کتاب : 2 هزار تومان

از کجا ؟: کتاب رو میتونید از دفتر بسیج دانشکده فنی تهیه کنید

نحوه مسابقه هم مثل بقیه مسابقه های کتابخوانی، این شکلیه که کتاب رو میخونید و به یه سری از سوالات چهارگزینه ای مطرح شده از کتاب جواب میدین.



معرفی کتاب :

«خانواده»، کتابی است 128 صفحه‌ای و تماماً از بیانات معظم‌له، که ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب در سبکی نو ارائه شده است به‌نام: «ساخت یک جلسۀ مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».

دیدگاه‌های منحصر به‌فرد حضرت آقا در نوع نگاه ایشان به زن و نقش او در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانوادۀ اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.


  • آقای نویسنده

نظرات  (۱)

سلام.
برنامه های خیلی خوبی توسط بسیج دانشکده برگزار میشه که بیش تر از نیمی از بچه های دانشکده از اونا خبر دار نمیشن.
شما زحمت میکشید تدارک برنامه هارو میبینید ولی متاسفانه در اطلاع رسانی خیلی ضعیف عمل میشه.در واقع اینطوری زحمات شما به چشم نمیاد در صورتی که برنامه ها واقعا عالین.
خیلی از دانشجویان آدرس وبلاگ رو نمیدونن ویا اگر هم بدونن خیلی کم سر میزنن.
بنظرم یک روش برای اطلاع رسانی میتونه اطلاع رسانی از طریق ایمیل باشه چون دانشجوها اکثرا حداقل روزی یک بار ایمیلشون رو چک میکنن.
جمع آوری ایمیل بچه ها هم کار سختی نیست میتونید توی مراسم ها ایمیل بچه ها و شماره هاشونو بگیرید و یا هر یکی از اعضای بسیج میتونه ایمیل همکلاسی هاش رو جمع آوری کنه.
و با ایجاد گروههای ایمیلی و یا گروههایی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و... می توان برنامه هارو به اطلاع دانشجویان رساند.
قصد من از این صحبت ها فقط یک پیشنهاد بود امیدوارم مفید واقع شود.
با تشکر از زحمات شما.
پاسخ:
سلام

تشکر بابت پیشنهادتون. راستش خیلی وقت بود میخواستیم خبرنامه بسیج رو راه بندازیم تا برنامه ها رو با ایمیل به بچه ها خبر بدیم. انشالله سعی میکنیم هر چه زودتر این کارو انجام بدیم .
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی